krtek
Ahoj.Teď sem byla tejden sama doma, a celej sem ho prosmažila. Naposledy sem si píchla asi před rokem a pak až teď. Teď mám ruce jak cedník. Kluk s kterym chodim se semnou nebaví protože mě tejden neviděl a když zavolal tak sem ho fakt odbyla. No a když mě dneska viděl tak mi řek že mi už nepomůže že na to sere když sem takový tele. No já si totiž vůbec neumim vysvětlit moje počínání. Ten tejden sem byla s nákym klukem kterýho sem nikdy předtim neviděla fakt nevim proč. Jo a ještě sem se chtěla zeptat jestli se daj sehnat rohypnoli bez předpisu protože mi je nikdo nechce předepsat. tak se majte hezky

Odpověděl:
Ahoj Krtku, vypadá to, že jsi z celé svojí situace pěkně zmatená. Tomu, že jsi si po roce zase něco píchla, se říká relaps. Občas se to stává, že po delší době abstinence dostaneš na drogu zase chuť. Nemusí to ale nutně znamenat, že do toho spadneš. Záleží to hlavně na tobě a na tom, co s tím chceš dál dělat. Asi to je ale mnohem těžší, jestli na to jseš sama. A tak ti nabízím možnost, jestli chceš, můžeš zavolat třeba do K-centra (283 872 186) a popovídat si nejen o tom všem, co se stalo, ale třeba i o tom, co teď dál. Chápu, že to není vůbec jednoduché... A k tvému dotazu na Rohypnoly - bohužel je to lék pouze na předpis, takže bez lékaře ho skutečně asi těžko seženeš. Každopádně neztrácej hlavu, zkus o tom s někým promluvit a drž se!