Co mam dělat dál???
Fail
Dobrý den, prosim o odpoved zda mám jěště nějakou šanci. Jsem 4 roky v Praze a po celou dobu si uzivám.... Na zacatku jsem jezdil na ruzne techno party a tam jsem poprve zkusil extazi, nebylo problem jit za vikend na tri různé akce a zkonzumovat az 6 kousku, to trvalo 1 rok, po té mi kamarádka dala ochutnat trochu pervitinu, ja pokracoval na extazi a občas jsem si snupnul i pervitin, to trvalo rok a pul. Potom mi zase jina kamaradka aplikovala pervitin primo do žily, bohuzel se mi to libilo a zkoušel jsem to nekdy i sam. Po dvou letech jsem uz uplne vetesnil tablety a bohužel zustal jen u pervitinu. Do teto doby jsem zkonzumoval asi 150 tablet a jednou za mesic jsem si snupnul, nebo pichnul piko. Nasledujici dva roky, coz je az do soucasnosti to vypada tak ze tablety uz nevim jak vypadaji a zustal jsem jen u pika a bohuzel tak 10x rocne si snupnu a az 80x za rok se nastrelim, zpravidla je to každy vikend, nebo každy druhy, nezridka v jiný den než vikend. Mam praci, sice v průbehu 4 let uy tretí a byl jsem taky par týdnu nezamestnanej a cas jsem netravil nicim jinym, v soucasné době kdykoliv mívam volno delší než jeden den je teméř 100 procentní co budu delat, asi bych mel rici že společně se mnou takto se"baví" jestě moje nejlepší kamaradka. Snažíme se dát si nekdy pauzu, ale za dva roky jsme to vydrželi maximalně 40 dní, jedno jsme meli pauzu 22 dni a za posledni rok nepřesáhneme 14 dni. Jěště nedávno jsme si tvrdili, že rozhodně nejsme závislí, ale poslední dobou si o tom nejsem jistej. Vždy když si dáme slibuji, že právě ted to bylo naposled, ale sam vim že to prave naposled asi jen tak nepříjde. Střílim jenom ja, kamaradka jen snupe. Pořád si myslíme že je to relativně v pohodě, oba jsme měli praci kde zamestnavatel byl stastnej že jsme vydrzeli komunikovat s klienty 14 hodin denne, jen mi jsme věděli jak je to možně, svádí nás k tomu uplně všechno ja jsem chodil vysmaženej na pracovni pohovory a ona se timto způsobem v klidu zvladla dva semestry. Vsude je nekdo kdo se oziva a nabízi, bohužel naše vůle je u dna a podleháme stale. Myslite, že se z toho nekdy dostanu, popripade oba?????

Odpověděl:
Píšeš tady o své situaci, která skutečně není jednoduchá. Není asi lehké dodržet svoje předsevzetí, že tentokrát je to naposled. Pauzy, o kterých mluvíš, jsou sice dobré pro tvůj organismus, ale sám cítíš, že to nestačí. První, velmi důležitý krok je přiznat si svoji vlastní závislost. Další věc je ale skončit s ní. Píšeš, žes to zkoušel, ale nikdy to nevyšlo na dlouho. Skončit sám s pervitinem se sice může někdy podařit, ale jak asi sám víš - "svádí vás k tomu skoro všechno", takže to není moc snadné. Mám pocit, že větší šance přestat je, pokud by sis s tím chtěl nechat pomoct odborníky. Pak je možné, že se z toho dostaneš (popřípadě oba). Záleží i na vašem odhodlání a motivaci, vůle se pak třeba posílí. I ty sám bys k tomu asi chtěl říct mnohem víc, a tak mě napadá, jestli bys nechtěl zavolat přímo k nám do K-centra a pobavit se o možnostech, které máš. Telefon je 283 872 186 a můžeš zavolat každý den mezi 9 a 21 hod. Tak držím palce tobě i kamarádce.