7 neděl nekouřím
žofie
Milá poradno - docela ráda bych si někdz lehla na gauč a koukala do stropu nebo na bednu. Jelikož jsem plně zaměstnána a psala Vám v době, když jsem padala na ústa po úklidu celého bytu, padla Vaše odpověď na neúrodnou půdu. Tož, poradno - co s takovým člověkem jako jsem já?

Odpověděl: Frant. Jirový
Tak dobře, zkusím to znovu a jinak. Opět nevím, jaké máte možnosti, ale šlo by to také zkusit přes vaše známé či kohokoliv blízkého, přes člověka, který si prožil něco podobného jako vy a v tomto období by vám mohl být oporou a zároveň dobrým rádcem, který by vám předal své zkušenosti a rozuměl by vašim těžkostem. Zároveň to určitě chce také pevnou vůli, ta je po třiceti letech obzvášť potřeba. S její pomocí se dá leckteré těžké období ustát. No, snad tato odpověď míří do úrodnější půdy než ta minulá.