PAT
Drn
Že to vede k větším problémům vím.Ale jako spousta dalších (určitě) nedbám.Mám od chlastu "PAT" a nevím, jak se dají řešit problémy jinak.Vám se to řekne.Ale asi bych chtěl...už toho mám DOST a nechci se dodělat. Ale nevím jak na to a "pomož si sám neumím".Nejradši bych se zahrabal nebo se aspoň neviděl..No děj se vůle Boží...

Odpověděl: Martin Hulík
Vypadá to, že jste rozhodnut zkusit přestat pít. Stálo by za to zkontaktovat se s nějakou AT poradnou, nebo jiným ambulantním programem zaměřeným na alkohol. Je možné, že by vám takový kontakt pomohl a získal byste nějaký "návod" vám ušitý na míru. Zkuste zapátrat ve vašem okolí, možná už nějaký kontakt máte. Pokud ne, napište mi, z jakého jste města a já se po něčem podívám. Spolupráce s odborníkem bude dobrovolná a vy budete mít právo ji přerušit, pokud vám nebude vyhovovat. Doporučuji načas odložit obavy a pochybnosti a zkusit jednat. Mnohým před vámi to pomohlo. Tak se držte a přeji úspěch.