KRIZE
Orel
Tak to vypadalo tak snadně...snad i bylo, zdálo se, že to mám „v kapse", Pá cvíčo, So dop. plavání, odp. zase cvíčo..."abych byla jó „dobrá" ve svých předsevzetích...už se mi zdálo, že je to brnkačka...že prostě budu chodit cvičit, unavím se...celkově..a už žádnou pomoc od vás vlastně nepotřebuji..! :-) Večer jsem chtěla být ještě „lepší", tak jsem začala „číst"...a zvolila jsem čerstvě zakoupenou knihu od AA...a to mě dostalo „hubou do bláta"...rozhodilo mě to ..večer jsem probrečela a neděli už jen apatie, bolavé tělo a bolavá duše.Jedna cesta je široká a pohodlná - to je vrátit se k pití a být „relativně v pohodě a druhá je trnitá a pro mě nějak nečitelná..a zatím má pro mě HAFO problémů a nevím proč a nechci je!Měla jsem chuť „se na mě vykašlat" (ale něco mi říká, že by se mi měla dát ještě šance) Tělo dávám do kupy, ale s duší si ještě nějak nevím rady... :-( P.S. nemohu se ozvat telefonicky-nejsem v kanclu SAMA. Pokud pro mě najdete nějaký termín na "řešení mých nepovedených přiblblých problémů "....DEJTE MI PROSÍM VĚDĚT ZASE TOUTO CESTOU" :-))))) MÓÓÓCCCCC DĚKUJÍÍÍÍ!!!!!!!!!!! Paní "samanasebenaštvaná" :-/

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že toho na sebe valíte poměrně hodně. Principem není ze sebe sedřít kůži, ale fungovat. O tom ostatně byla ta doporučení a ten plán, který jsme společně udělali. K fungování je třeba nějaká rovnováha. Možná že přidat si četbu knihy od AA je docela nátřesk. Možná, že poté, co jste cvičila, plavala, ... by bylo na místě jen tak ležet, pít kafe, koukat z okna na ptáky na protější střeše, ... Ohledně teho nevyznání se - víte - myslím že taky pít nechcete - jak jinak nazvat cestu, kterou jste si svobodně zvolila? Protože - volila jste svobodně a po cestě svobodně, ze svého rozhodnutí kráčíte i přes těžkosti (to jsou chutě na alkohol, pocity prázdnoty). Asi máte pravdu, že prvotní impuls, prvotní motivace byla kvůli slibu, který jste dala dceři. Teď už ale je to váš boj, vaše chtění se s tím vyrovnat a proto s tím bojujete. Ta schůzka - šlo by to asi zítra, kolem 14.00, můžete cinknout a nemusíme se zas tak moc bavit. Stačí když se zeptáte, kdy byste mohla přijít a dohodneme se. Lidi za mnou chodí i z jiného důvodu - a proč byste se vy nemohla chtít s někým poradit o těžkostech svého života?