Jak pomoc pritelovi
Klara
Muj pritel asi mesic snupe pervitin, dozvedla jsem se to az ted. Vim, ze nema cenu davat ultimata nebo jinym zpusobem mu zacit vyhrozovat, ale rekla jsem mu na rovinu, ze pokud neprestane, prijde o me. Pochopil to, vydesil se, rekl, ze chce prestat a pokusi se o to, ovsem tyto "sliby" platily pouze do okamziku, kdy neodolal a opet musel sahnout po droze. Ma vuli prestat, ale je jasne, ze sam to nezvladne. Dalsi problem je, ze v soucasne dobe je na vojne - prave zde prisel k pervitinu, takze rada, aby zmenil prostredi, je po dobu nasledujicich ctyr mesicu nemozna. Jakym zpusobem mu mohou pomoci? Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsme spolu mluvily už i po telefonu, bude moje odpověď stručná. Bylo by dobré, aby se přítel s námi spojil sám, jestli má opravdu zájem o to s problémem něco dělat. Pokud má vycházky z vojny, bylo by možné někam docházet, kde by si mohl o celé věci promluvit. Samozřejmě i pro vás jsme kdykoli k dispozici, protože to teď také jistě nemáte lehké a máte před sebou možná velké rozhodnutí, jestli s přítelem zůstat a za jakých podmínek. Takže doufám, že se ještě uslyšíme, zatím přeji hodně trpělivosti.