poraďte
Eternity
Občas beru extázi a/nebo perník, vím, že bych po smažbě měla dodat tělu vitamíny a hlavně energii, ale mám absolutní nechuť k jídlu, můžete mi poradit něco, co má hodně kalorií a vitamínů a přitom to není problém požít (tzn je toho třeba malej objem nebo je to tekutý)?? Já vím, blbej dotaz a určitě mi napíšete, že je nejlepší nic nebrat, ale to já dobře vím....

Odpověděl: Jana Justinová
...jasně, že je lepší nic nebrat, ale když už, tak je dobře, že se staráte aspoň trochu o své zdraví. Kromě vitamínů a energie je třeba taky dočerpat tekutiny, takže jsou dobré třeba multivitamínové nápoje a ovocné šťávy, ty mají v sobě kombinaci všeho. Měla byste taky hodně pít už během toho, kdy jste na extázi nebo pervitinu. Jinak jsou ještě hodně výživné například různé cereální tyčinky, ovesné vločky s mlékem apod. Ale opravdu hlavně pít, bez kalorií se člověk nějaký čas obejde a hlad si řekne sám, ale dehydratace je hodně nebezpečná a může skončit i kolapsem.