Trava a stavy
Jindra
Dobrý den. Experimentuji s drogami od 17 let. Je mi 20. Velmi mě zaujaly halucinogeny jako je LSD a psilocybin. 3 roky každý den kouřím trávu. Zkusil jsem i ostatní drogy, ale nemyslim, ze to hraje nejakou dalsi roli ;) Chci se hlavne zeptat, na marihuanu. Posledni dobou mi pripada-a to jsem na docela dlouho prestal(4 tydny), ze me doprovazeji dotirave myslenky. na neco pomyslim, chvily premyslim a najednou -bum-myslenka, ktera to vsechno romazne do negace apod. Nebo neco vymyslim, najednou hlas jakoby z jinyho psychickyho komplexu a ten rekne: nebo to tak vubec neni. Nasleduje pocit prazdnoty a nepochopeni. Hlavne posledni varianta se často opakuje. Jinak u jinych drog problemy nemam. LSD a psilocybin mi nesmirne vyhovuji, v malych, tak velkych davka. Psysilocybin mi pripada vice Tvrdý-realita na nem je Cizí. Co si o tom myslíte? Kdyz psilocybinovy vylet konči někdy se citim osamoceny, jakoby odtrzeny, u LSD to nepociťuji. Cim myslite, ze to je? Prosim odpovezte mi, predevsim na to huleni. Diky moc. Ps. prece to huleni nemuze cloveku postupem casu delat spatne, vzdyt hippies ho kourily mraky moc a nekdo ho kouri do 50 a je v poho. Myslite ze jde o nejaky podvedomi nevyreseny konflikt? Jindra

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, docela mě udivuje, že po třech letech vidíte ještě drogy tak romanticky a idealisticky. Já se ani moc nedivím, že máte nějaké problémy, když kouříte denně a sem tam to ještě proložíte něčím "fajnovějším". LSD a psilocybin jsou obojí drogy s velkým rizikem následků na psychiku, psychóz apod. Ani za to nemusí moct tráva, ale i ta dokáže rozjet spoustu problémů. To co popisujete - záseky, nejistoty, vtíravé myšlenky - je docela typické. Pauza 4 týdny za 3 roky opravdu není moc, protože THC při takovéhle frekvenci může zrovna tak dlouho ještě v těle zůstat (být detekovatelné testy, tedy ještě v sobě máte ty "správné" látky). Myslím, že by si Váš organismus určitě zasloužil delší pauzu, aby se mohl trochu vzpamatovat. Nemyslím si, že by šlo o nějaké nevyřešené konflikty, samozřejmě je můžete mít taky, jako je máme asi skoro všichni, ale myslím, že byste je objevil i bez drog, kdyby jste chtěl. To, že se cítíte osamělý po tripech na houbičkách, není nic neobvyklého. Je to halucinogen, ten trip je jen Váš, je to v podstatě samotářská droga a Vašim jízdám nemůže nikdo jiný porozumět úplně, takže proto možná ta samota, ne? A ještě k těm hippies... viděl jste některé z nich po 30 letech hulení? Připadali Vám v pohodě a "normální". Myslím, že spousta z těch lidí s trávou dávno přestala a ti, co ne, skončili dost různě, rozhodně ne všichni ideálně. Možná Vám budu připadat skeptická a přízemní, co se drog týče, ale zkuste chvílil poslouchat Vaše tělo, jestli už toho nemá dost...?!