Marihuana
Muž89
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co může způsobovat, že vykouření i malého množství konopí se cítím těžce, přetrvává bolest na hrudi a jakýsi tlak v oblsti spánku.
Je možné, že marihuana způsobuje bolest hlavy či zintenzivňuje bolest zad?
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jakékoliv užití drog může způsobit v podstatě cokoliv. Za prvé je každý trochu jiný a každý organismus může reagovat trochu jinak i na stejnou látku. Dále není nikdy zcela jasné, co je v drogách ještě dalšího, u klasických drog různé příměsi, u konopných drog zase čím bylo například hnojeno, pak nelze vůbec předvídat, co se může po užití dít...
Také záleží na celkové psychické pohodě, pokud není něco úplně v pořádku, může se to konzumací projevit, umocnit...
Těžko dělat objektivní závěry přes internet, těžko říct, zda mají Vaše nepříjemné prožitky somatický původ nebo zda jde o psychiku. Ale je to určitý varovný signál, že něco v pořádku není a je čas vysadit.
Neumím si představit, jak moc užíváte nebo ne, zda je pro Vás představitelné se konopí vzdát (?), zda jste zkoušel nic nekonzumovat delší čas a podobné prožitky jste vnímal také (?)...
Klidně zkuste napsat více, můžete využít i skrytou poznámku, která není součástí veřejné části webu. Nebo se můžete mrknout na web, který je celý věnovaný konopným drogám www.koncimshulenim.cz.
Organismus nám často vysílá varovné signály, je rozumné je respektovat.
Mějte se zatím hezky, pokud budete ještě chtít, ozvěte se.
MK