Pervitin v krvi
Peetee
Dobrý den mám otázku jestli detekce pervitinu jsou 3 dny nebo to může být jen 1 den.. Když se uvádí 1-3
A ještě bych se chtěl zeptat za jakou dobu mizí aktivní metabolity..

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
rozsah doby je dán tím, že je vše hodně individuální - jednak závisí na složení užité látky (specialně na její čistotě, tj. na tom kolik vlastní detekovatelné substance bylo užito), jednak na idnividuálním nastavení organizmu atd. Dále pak závisí na tom, jaká je použitá toxikologická metoda. Screeningové testy "z lékárny" jsou podstatně méně citlivé než např. plynová chromatografie s hmotnostní spektrometrií, která má velice výrazně lepší parametry detekce. Dále pak závisí na tom, jaký materiál je pro analýzu odebrán - v krvi/slinách je podstatně menší pravděpodobnost zachycení než v moči.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec