Vitamíny při detoxu
Tomáš
Dobrý den, kamarádka je na detoxu v léčebně s pervitinem. Asi tak týden. Chtěl bych jí poslat balíček, například s vitamíny a nějaký vhodný čaj při odvykání. Poradíte prosím co je vhodné, co pomůže tělu?? Díky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Tomáši,
asi by bylo nejlepší zavolat na detox, kde kamarádka je, a zeptat se, co je možné jí poslat a v jaké formě.
Detoxy mají někdy i velmi přísná pravidla ohledně zajištění toho, aby se na oddělení nedostaly drogy. Rozhodně počítejte s tím, že bude potřeba posílat vše originálně zabalené, žádná načatá balení nebo porušené obaly, čaje né sypané, ale v sáčcích a nejlépe balené i celé krabičky. I potravinové doplňky a vitamíny by bylo dobré konzultovat. Navrhnout můžete multivitamíny, Magne B6 a bylinné čaje jako třeba meduňka. Ale skutečně pozor, ledasco nemusí být vhodné užívat s léky, které kamarádce nasadili na detoxu - i proto by bylo lepší na detox dopředu zavolat.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.