Řízení vozidla
Už nikdy
Dobrý den , pervitin jsem užíval poslední dva měsíce tak 3 do týdne... před 8 dny jsem s tím přestal... Nikdy jsem si nepichal, pouze nosem. Chtěl bych se vás zeptat, zda-li nevíte, za jak dlouho dobu si mohu sednout za volant bez toho, abych nalizal.. A zajímalo by mě též, jak dlouho je zjistitelny v krvi. A hlavně jak dlouho po užití drogy stery z dlaní. Děkuji za rychlou odpověď. Jsem rád, že jsem s tím přestal...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Máte mojí podporu a respekt, že se snažíte s drogami, respektive pervitinem, skoncovat.
Každý den se počítá, vyhráno však to asi víte, ještě zdaleka nemáte.
Než odpovím na Váš dotaz předesílám, že kdybyste měl s udržením abstinence, nebo v souvislosti s ní jakýkoli problém, napište, jsme tu pro Vás.
Přítomnost pervitinu se se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve 1 - 3 dny
Detekce ze slin 1 - 3 dny, stejně, jako z krve
Doporučuji Vám tedy pro jistotu s řízením ještě nějakou dobu počkat.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i k ostatním účastníkům provozu opatrný,
Amrit Sen.