Jak odolat?
Znouzecnost88
Ahoj.
Stručně. Od 13 jsou brala všechno možné, Klasika rozvod, škola, puberta vztek,,, No nic dlouho jsem byla punkac. Šlo to semnou nahoru, dolů. Ve 20 jsem zjistila, že čekám děťátko, byla jsem v 6.mesici. Vyrovnávala jsem se stín possvem, každopádně se mě tenkrát ujal jeden hodny kamarád, je to přesně 7 let, co jsem už čistá porodila nádhernou neuvěřitelnou dceru,, dodelala střední školu, vdala se,, udělala si nádherný domov. Hold nevím, co se semnou deje ale jak to tak všechno plulo,, dostala jsem se do situace, kdy jsem si dala tramadol,, na uvolnění, kvůli stavu, bolesti nevím! PROSTĚ NEVÍM PROČ,, už víc než rok se v tom patlam,, 3 epilepticke zachvaty z všem byla moje princezna, a stejně,, nevím, co dělat. Strašně se stydím. Manžel nechápe, co se děje, ani já to nevím. Moc se bojím. Děkuji,, už je to, že jsem to napsala mi trochu ulevilo a pomohlo zamyslet,,

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
Píšete, že vám pomohlo už jen to se svěřit tady v poradně. Proto mne napadá, jestli byste neuvítala možnosti si o všem v klidu a bez odsuzování a hledání chyb a viny promluvit. Možností ve vašem okolí sice není mnoho, ale nejspíš byste se mohla obrátit na Kontaktní a poradenské centrum Renarkon ve Frýdku. Co vy na to? Centrum poskytuje služby zdarma a diskrétně, stačí se objednat.
Kontakt:
KONTAKTNÍ A PORADENSKÉ CENTRUM FRÝDEK-MÍSTEK
Vedoucí: Mgr. Libor Menšík
Adresa: Malé náměstí 104, 738 01 Frýdek-Místek
Telefon: 558 628 444
Mobil: 606 694 244
Email: kcfm@renarkon.cz
Provozní doba:
Pondělí až pátek: 9:00 - 16:00
(na objednání také úterý a čtvrtek 16:00 - 18:00)
Vypadá to, že z drog vás "vysvobodilo" těhotenství a dcera, ale bohužel to nejspíš nevyřešilo ty původní důvody, které vás k drogám přitahovaly. Sama píšete, že vlastně ani nevíte proč jste po tramadolu sáhla ... tak možná přišel čas na to přijít! A hlavně - najít jiné cesty, jak podobné situace řešit. A to raději teď, než později ... však máte ty nejlepší důvody: sebe, svůj současný život, svou dceru a manželství. Poslední roky jste se o svůj život hodně zasloužila, byla by škoda o to přijít nebo to poničit užíváním léků, co říkáte?!
Alespoň takhle na dálku bych vás chtěla podpořit v rozhodnutí nebát se říct si o pomoc. Vypadá to, že ji v tuhle chvíli potřebujete víc, než jindy. A bezesporu si pomoc a podporu zasloužíte!
Budu ráda, když mi napíšete, jak jste se nakonec rozhodla, případně kdybyste potřebovala jiné kontakty, ozvěte se.
Držím palce.
Zdraví,
Gabriela Minařík.