Je to v...
Kviiinyy
Dobrý den.Chtele bych se zeptat pár otázek.Přiznali jsme se s přitelem že si píchame pernik aby jsme se z toho svinstva dostali.Jenže naši milý rodičove nas chteji hned posilat na psychiatrie atd. Jeden psycholog jim doporučil AD centrum v Pardubicich ale ja mam z toho stravh..Nejhorši ted je ze už se lecit nechci.Mohli by ste mi rict neco o tech Pardubicich a jak to tam případne probiha.Dik

Odpověděl: Martin Hulík
Blbá situace. Ale došlo by k ní dřív nebo později. Teď je doma průšvih, ale ten se uklidní a bude čas bavit se s rodiči, co s tím. Píšete, že jste se původně chtěli z braní perníku dostat, tak se toho držte. AD centrum má webovou stránku http://www.khk.cz/ad/index.html - je to ambulance, takže vás tam zřejmě nikam zavírat nebudou. Zkuste si tam zavolat a přeptat se, co by pro vás mohli udělat. Bude to lepší, než když budou všechno zařizovat rodiče. A taky se můžete zeptat na to, co zajímá vás. Jo, ještě k tomu léčení. Jestli trváte na tom, že už nechcete brát, musíte udělat ještě druhý, třetí... a dvacátý krok. Bez toho to holt nejde. Asi je vám jasné, že nestačí jenom si říct, že dneska naposled. Ty lidi v AD centru, ale taky jinde, kam vás třeba ještě osud zanese, vás nebudou chtít trápit, ale pomoct vám. Tak se jich nebojte. Pochybnosti patří k věci, ale ono už to stejně nebude jako dřív.