Děkuji za podporu
Street
Dobrý den.
Moc Vám děkuji za podporu. Nevěřil bych že i takto na dálku to má takový vliv. Vážím si lidí jako jste vy..
Pracuji jako OSVC ...každý den volna je pro mne ztráta. Malý stojí hodně peněz a chci mu dát vše. Když uz jsem ho přivedli na svět..
Nikdy to nevzdám. Děkuji a přeji Vám hezký zbytek dne.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Streete,
já tomu rozumím, že co den bez práce je na OSVČ ztráta. Ale vnímám to také tak, že žijeme jen jednou a teď. Co neuděláme dneska, na to už zítra nemusí vůbec dojít, protože kdo ví, co bude. A tak si říkám, že jestli chcete něco změnit, tak se do toho pusťte se vším arzenálem, co je k dispozici!
I proto bych se přimlouvala, aby v případě, že pokus číslo 762773 nebo 762774  nebo 5 nevyjdou, prostě bych dala šanci třeba i tomu týdnu na detoxu a 3 měsícům v Červeném Dvoře ... ostatně, co se o tom pobavit na rovinu s přítelkyní, říct, jak na tom jste a zjistit, jestli by to byla možnost, ve které by vás podpořila? Spousta lidí, kteří léčbou projdou (a několik takových, kteří byli právě v Červeném Dvoře, znám), ale i těch, co investují do terapie (stojí i více než 500,- na hodinu), si s odstupem času pochvalují, že to byly ty nejlépe investované peníze. Jak to vlastně dopadlo v Káčku, dorazil jste tam? Něco, co vás oslovilo?
Gabriela Minařík.