Koncem dubna tohoto roku sem zacal uzivat pervitin.Beru to jenom o výkendech na party ale poslední dva tydny sem to mel aj přes tyden.A to je příčina proč vám píšu.Chtel bych se zeptat jestli na tom po měsíci může byt člověk zavislí.V polovině května sem to skusil aj nitrožilně a už sem u toho zustal zda se my to uplne jine kdyz si to strelim ale ot te doby co sem sito střelil na to taky víc myslím.

Odpověděl: Jana Justinová
Ahoj, to vypadá, že v tom začínáš docela lítat! Odpověď na to, jestli můžeš být závislý, nebo ne, je dost těžká, nejsou na to tabulky, ale v tvém případě bych řekla, že klidně můžeš. To co vyprávíš tomu docela nasvědčuje - zvyšování dávek, myšlenky na drogu, přechod na injekční užívání, chutě... Pozitivní ale je, že jsi nad tím začal takhle brzy přemýšlet. Určitě je ještě čas (i když nejvyšší) ten kolotoč, který jsi roztočil, zastavit. Co by ti mohlo drogu nahradit? Co jsi dělal, co tě bavilo před tím, než jsi se k pervitinu dostal? Zkus o tom přemýšlet, co ti droga dává a taky si dobře přeber, co všechno ti může vzít (nebo už bere?). Kdyby sis chtěl o tom popovídat po telefonu nebo osobně, můžeš zavolat kterýkoli den k nám do Káčka, na tel. 283 872 186. Nebo třeba ještě napiš... Držím palce, ať tě drogy nepřeválcují.