Kontakt v Benešově
Ala
Dobrý den, pokud je to možné, ráda bych získala kontakt na odborníky v okrese Benešov. Jedná se o človíčka, který měl problémy s drogami (je po "léčení")a bude se do tohoto okresu stěhovat tak aby věděl na koho se má obrátit v případě krize. Pokud možno prosím kontakt na nějakou konkrétní osobu s níž máte dobré zkušenosti. Díky

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den! V Benešově je pouze jedno zařízení, které se specificky věnuje lidem, kteří mají či měli problémy s drogou a to K- centrum: Máchova 400, 256 01 Benešov Kontaktní osoba: Hana Slámová, Eva Hálová Telefon: 317728880, 317728855, 603478707 (kontakt jsme našli v databázi, osobní zkušenost s nimi nemáme a u EXODUSu je tomu také tak). Ve Vlašimi je to potom: EXODUS – Sdružení křesťanské pomoci mladým v krizi Benešovská 507, 258 01 Vlašim Kontaktní osoba: Rudolf Vaňkát Telefon: 317 844 482, Fax: 317 842 295 Napadá mne ale, že Benešov není daleko od Prahy a dokonce jsem se dívala i na jízdní řády a zjistila jsem, že sem cesta autobusem trvá max. 40 minut, vlakem pak hodinu, proto bych vám ráda nabídla i naše služby Doléčovacího centra, kde nabízíme jednak individuální konzultace a také skupinový program. Tento program se dá vždy uzpůsobit možnostem klienta (zdaleka ne všichni bydlí v Praze). Proto pokud by jste rádi získali více informací o nás a o tom co pro vás můžeme udělat, kontaktujte nás (či přímo mne Monika Krejčová) na tel. čísle 284826844. Na internetové adrese www.drogovaporadna.cz v části léčba se můžete také dovědět více o doléčování. Mějte se hezky a tomu "človíčkovi" přeji hodně sil a úspěchů při návratu "zpět".