dotaz
evik
dobry den, nejsem si jista zda se jedna o drogy, ale jde o myho kamose ktery kdysi "smazil" pernik, uz se z toho dostal-alespon to rika, a nedavne me prekvapil tim, kolik ma u sebe penez. bylo to nekolik tisic a na muj dotaz, odkud to ma odmitl odpovedet, pry bych to radsi nemela vedet. Co si o tom myslite, muze tu byt pravdepodobnost dealerstvi? nevim totiz, co jinyho. diky

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den!Bohužel, ani já vám nemohu říci, zda to může být dealerství či nikoli. Vzhledem k tomu, že o tom nechce mluvit, tak to zrovna tak může být nějaká šmelina, zprostředkování nějakého obchodu, o kterém Vás nechce informovat, nebo fakt dobrá práce (prostě měl štěstí) atd. Pokud máte podezření, že opět v něčem jede, tak se ho zkuste zeptat, ale nejsem si jistá, zda Vám cokoli přizná, když to z něj nevypadlo ani teď. No nicméně pokud Vám na něm záleží, tak to za opětovný pokus nejspíš stojí. Napadá mě ale ještě co si počnete s informací, kdyby přiznal, že jede v něčem nelegálním?