kokain
time
Jak dlouho kokain zustane v systemu a na jakem principu funguje test na kokain {vlasovy test}Objevi se v testu i male mnozstvi?Muze trvala ovplyvnit negativni vysledek?

Odpověděl: Jakub Minařík
Kokain se metabolizuje velmi rychle, testy z moči se negativizují nejdéle obyčejně nejdéle 3 den. A to je ještě nezbytné podotknout, že od druhého dne jsou zachytitelné jen metabolity. Co se týče testů z vlasů - takové testy existují, jen se dělají spíše vyjimečně a musím se přiznat, že o nich toho mnoho nevím. To prostě proto, že se ty testy nedělají (alespoň v oblasti léčby závislostí), ale docela jistě je umí udělat někde na soudním lékařství, kde je dělají pro potřeby policie. Ale i tam je to myslím celkem řídké. Pomůže nechat se ostříhat dohola. P.s. No, kdybyste moc chtěl a měl k tomu pádný důvod, tak bych se mohl pokusit tyhle informace zjistit. Ale je to celkem dost práce, takže se přiznám, že se mi do toho úplně nechce. :-)