brácha je na pervitinu
Riki
Dobrý den, chtěl bych se touto cesto zeptat jak mám pomoct svému bratrovi který je závislí na pervitinu. On se na to totiž ve všech svých problémech výmlouvá. Zaplatili jsme za něj dluhy protože nás o to prosil ale už je má zas, našli jsme mu dobrou práci ale chodil tam 2 měsíce neustále zaslával až dostal ultimátum ale sejně druhý den nepřišel. A na všechno odpoví histericky no tak fetuju no! Dostala ho k drogám holka s kterou už se na štěstí rozešel asi 10 měsíců nefetoval a všem děkoval jak je štastnej že jsme mu pomohli ale už v tom jede zas. Co máme dělat? nedávat mu žádný peníze? To ho vyhoděj z bytu pro neplacení a bude na tom ještě hůř. Navíc fetuje sám doma je to normální? Samozřejmě si vypne telefon a neotevírá. Děkuji za odpověď stejně Vám asi zavolám.

Odpověděl:
Ahoj Riki, tvoje situace s bráchou není vůbec jednoduchá. Píšeš, že jste se mu snažili pomoct ve všem, co potřeboval, ale stejně už v tom jede zas. Napadá tě i řešení, že byste mu naopak nedávali peníze a zřejmě ho tedy nechali "pořádně se v tom vykoupat". Na druhou stranu máš i o tomhle řešení (oprávněné) pochybnosti. To, co je na celé situaci složité, je právě to, že neexistuje jednoznačný návod, co dělat. Na někoho platí to, na někohoho zase právě pravý opak. Na konci píšeš, že "nám asi stejně zavoláš". Je fajn, že sis promýšlel i tuhle možnost a v současné době si myslím, že to bude asi nejlepší. Pokud zavoláš, můžeš to tady probrat s někým z nás a třeba nakonec spolu přijdeme na nějaké řešení, které bude pro tebe přijatelné. (Jinak tel.č. do Káčka je: 283 872 186.) Ještě mě napadlo, že by třeba mohl zavolat i přímo tvůj bratr, pokud by měl zájem. Nebo se v Káčku i sám zastavit. Tak přeju hodně štěstí a síly do dalších kroků a brzy snad na slyšenou...