Poděkování
Bavca
Tak vám pěkně děkuju! Po pěti dnech mi odepíšete, že si můžu odpovědi na svůj dotaz najít sám?!? Kdybych si to mohl najít sám, tak bych se neptal tady na těchto stránkách, ne? A jentak mimochodem, kdybych byl závislý a píchal si či šňupal, taky by mi někdo odpověděl, že studuju LF tak si s tím mám poradit sám???Fakt dík!

Odpověděl: Jakub Minařík
Nemáte zač. Možná, kdybyste se neptal na něco, co považuju za jasné, tak byste asi dostal jinou odpověď. Ale mám dojem, že i podprůměrný student lékařské fakulty si umí otevřít knihu farmakologie a najít si hlavní skupinu léčiv pro léčbu psychóz, .... A pokud je to do seminární práce, tak tuplem. Omlouvám se, ale jsou věci, které za vás fakt neudělám. A opisování učebnice farmakologie mezi takové věci patří. Kdybyste byl bral drogy a potřeboval poradit, tak se o to dle svého nejlepšího vědomí a svědomí odpověděl. Tohle pravidlo ostatně platí i pro odpověď, kterou jste na váš dotaz dostal. Nu - co na závěr. Je mi líto, že jste nespokojený. Ale jsou věci, které si fakt musíte najít sám. :-)