Uchylka
Anonym
Dobry den, mam strasnej problem pri sexu. Mam nejlepsi holku na svete , ale vzrusuje me predstava, ze s ni spi nekdo jiny. Nejvic se mi libi predstava s mym bratrem. Uz nevim co delat, ale potrebuju to.

Odpověděl: Amrit Sen
Anonyme, opět zdravím,
zřejmě jste zadal obdobný dotaz dvakrát za sebou.
Podrobnější odpověď najdete pod kódem 326528.
Nyní nezmiňujete důležitou okolnost, tedy, že užíváte pervitin, což je v souvislosti s problémy, které jste zmiňoval a zmiňujete, velmi důležitá, možná zásadní okolnost.
Užívání pervitinu, kromě jiného, obrušuje city, dusí lásku a deformuje schopnost uživatele, dar milovat. Někomu může nastartovat, nebo rozvinout, dříve potlačované touhy po "netradičních", až deviantních praktikách a zbavuje ho zábran je realizovat.
Stává se, že ty, kteří drogové erotice propadnou, přestane sex "na čisto" úplně zajímat a časem ho ani nejsou schopni. Dokážou mu obětovat city, vlastní i partnerky/partnera, bez ohledu na její/jeho potřeby, pohodu, sdílení prosté lidské intimity a laskavosti.
Jejich partnerky/partneři, se pro ně stanou pouhým sexuálním objektem, bez postu milovaného blízkého. Po různě dlouhé době, platí především pro dlouhodobě intenzivně užívající závislé, nejsou schopni partnerského sexu na drogách, ani bez nich. Nakonec zůstávají sami, v lepším případě v zajetí autoerotiky, nebo krátkodobých, nezřídka deviantních vztazích.
Vynechme "obecnou morálku" a pohled tzv. "většinové společnosti" na to, co je "normální", a co ne. Každý člověk je jedinečnou entitou, s právy i nároky na to, být svůj.
Znamená to, že pokud to partnerům ve vztahu vyhovuje a neomezují li, nepoškozují svým jednáním partnera, nebo někoho dalšího, může být "v pořádku" téměř cokoli.
To však, chápu li správně, není Váš příběh, nikde jsem nezachytil, že by Vaše partnerka, nebo bratr obdobné touhy a zájmy projevovali, či sdíleli.
Jak jsem psal, měl byste vyhledat odbornou pomoc, tedy nejlépe psychiatra - adiktologa, nebát se otevřeně, zcela nezávazně si o všem popovídat. Uleví se Vám a dozvíte se, jak nejlépe situaci řešit.
Kontakty jsme nabízeli, jak je vyhledat už také víte. Odkazy k problematice, které jsme posílali, jste si přečetl?
Doporučuji Vám, zamyslet se nad tím, co Vám pervitin dává, a co bere, je nejvyšší čas svoje užívání řešit.
V opačném případě existuje, kromě jiného, riziko, že ublížíte nejen blízkým lidem, ale především sám sobě a zůstanete s pervitinem, falešným "přítelem", úplně sám.
Přeji Vám vše dobré, pořehnané Velikonoce,
Amrit Sen.