pravidla v káčku...
Al Capone,uz ne Wilhem Whundt...BIG BOSSka
po roce se znovu osměluji Vam sem napsat. Nepsala jsem proto,ze me Martin Hulik (a jsem mu vdečná,že mě na to upozornil-nebyt to anonymni,vim,ze by byl vážil formulaci,ale diky za tu ostrou..). Chtela jsem Vas poprosit o pravidla v kacku,formou meilu,jde-li to,neboť na místě to nikdy nestihnu vstřebat,co vše vlastně umožňuje a jaká má pravidla. je mi pak trapne se po x letech tam na to nekoho ptat.navic je kačko me chodici svědomí,zvláště jedna osůbka,kterou mam tak rada,ze se az bojim ji potkat..udelala pro me moc a moc si toho vzdy budu vazit. Asi proto pisu,aby vedela,ze na ni myslim a stale se drzim a cerpam z jejích sezeni.DIKY,ale do oči to většinou nestihnu ríct,protože mi to slzy a uzkost pri pohledu na tuto milou a obetavou osubku nestíham. Tak koncim,porotože přesne ted by Martin reagoval,ze se mam vykecavat nekde jinde nez v dotazech.Prominte mi to a diky. Největší a nejdrsnější mafiánka BIG BOSSKA. PS:...radej nic..diky a nashle..?

Odpověděl:
Ahoj nejdrsnější mafiánko, myslím, že se vůbec nemusíš ostýchat se v Káčku kohokoliv zeptat na to, co potřebuješ. Ale plně respektuji tvoji žádost a pravidla ti napíšu (mimochodem jsou v Káčku vyvěšené na zdi!). Takže stručně: "1) V kontaktní místnosti se můžeš zdržet maximálně jednu hodinu. Odejdeš-li dříve, nemůžeš se ten den již vrátit. (Můžeš přijít pouze na výměnu.) 2) Po příchodu do K-centra si umyj ruce. Žloutenka typu A není moc příjemná věc. 3) Nemanipuluj zde s drogou (alkoholem) a s ničím, co s ní souvisí. 4) Nepokoušej se manipulovat se zbraní. 5) Nebuď agresivní, a to ani verbálně. 6) Sex je zde nepřípustný. 7) Vlastní donesené nápoje a potraviny konzumuj až po odchodu odsud, ne tady. 8) Nenič vybavení K-centra. 9) Buchny si vyměň, až budeš odcházet. 10) Nezdržuj se ve vzdálenosti do 500 metrů od K-centra, ohrožuješ tím sebe i "Káčko". 11) Respektuj pokyny samosprávy. 12) Kapacita místnosti je 10 lidí." Pokud tyto věci nerespektuješ a porušíš pravidla, je ti udělen tzv. plot - jejich přesný rozpis visí v Káčku na nástěnce. Jinak ti Káčko kromě té hodinky posezení, vypití čaje, vysprchování (na to máš 20 minut) a výměny ještě může umožnit základní zdravotní ošetření, testy na HIV a v současné době i na žloutenku typu C a jednou týdně si u nás můžeš vyprat (maximálně 5 kusů). Pokud ho máme ve skladě, můžeš si také říct o nějaké oblečení. Také se můžeš objednat na individuální poradenství, ale to ty už určitě víš. Tak doufám, že jsem nic nevynechala, a při té příležitosti ti chci ještě jednou říct, že se skutečně nemusíš ostýchat někomu tady něco říct nebo se na cokoliv zeptat :). Nebo si prostě přijít o tom všem popovídat. Tak hezký den a někdy v Káčku.