Knihy
Roman
Dobrý den, které knihy bych měl přečíst abych byl ¨připravený" na trip s houbama? Přečetl jsem všechny knihy na trhu od Learyho, Grofa, Junga, McKenny a Freuda. Doporučil by jste mně ještě nějaké poučné čtení? Díky. Roman

Odpověděl:
Dobry den Romane, ptáte se, které knihy byste měl přečíst, abyste byl "připravený". Váš seznam již přečtené literatury není malý. Opravdu si ale myslíte, že Vás může literatura (nebo koneckonců cokoliv jiného) "připravit"? Určitě není nic špatného na tom, že se snažíte získat co nejvíce informací, a jistě tedy už víte, že průběh intoxikace u LSD je ovlivněn nejen Vaší osobností, dřívější zkušeností, momentální náladou, motivací nebo očekáváním, ale i vnějším okolím včetně ostatních přítomných lidí. To znamená, že existuje hodně vlivů a okolností, které by Vám mohly způsobit "bad trip", a to, jaký zážitek bude, je skutečně nepředvídatelné. Přečtená literatura Vám sice může pomoci snížit příliš vysoké očekávání nebo Vám pomoci s motivací (zkusit x nezkusit), ale nezaručí Vám v podstatě nic jiného. Takže žádná literatura není v tomhle směru dost chytrá a možná byste si měl přečíst i tu "z druhé strany", tedy proč se do podobných experimentů vůbec nepouštět. Zrovna houbičky jsou totiž jedna z nejnevyspitatelnějších a tím nejnebezpečnějších látek. V neposlední řadě - protože nevím přesně v jakém smyslu jste myslel "trip s houbičkama" - považuji za důležité varovat Vás před mícháním jakýchkoliv drog dohromady (pokud by to tak bylo myšleno)! Ale rozhodnutí, zda to zkusíte nebo ne, je samozřejmě jenom na Vás. Ptáte se na nějaké další poučné čtení. Nevím přesně, jaký druh literatury máte na mysli, ale můžete se podívat na stránky www.extc.cz, kde najdete odkaz jak na LSD, tak na psilocybin (houbičky). Nevím, zda jsem odpověděla přesně to, co jste chtěl. Kdybyste se chtěl ještě zeptat na něco osobně, můžete zavolat do K-centra: 283 872 186. Hezký den.