Test
anonym
Chtela bych se zeptat jake drogy se prokazou v domacich testech moci a narocnejsich testech krve, pred jak dlouhem casem by mela byt droga vyuzivana aby se prokazala? nebo se prokaze i kdyz byla uzivana i treba pred rokem? kde se daji sehnat testy moci a kolik stoji? Dekuji

Odpověděl: Martin Šefránek
Testy na přítomnost drog v moči nabízí např. firma Dynex Technologies, Na Čihadle 32, Praha 6, tel: 02/24313375. K dostání by měly být rovněž v lékárnách. V nabídce jsou testy na následující drogy: opiáty (heroin), kanabinoidy (marihuana), amfetamin, metamfetamin (pervitin), kokain, PCP. Cena jednoho testu je přibližně 100Kč, multidrogový test stojí asi 350Kč. Detekovatelnost drog v moči závisí na množství užívané látky, její kvalitě a metabolismu jedince. Orientační detekovatelnost drog v moči je následující: pervitin:2-14 dní, heroin: 1-3 dny, kanabinoidy: 1-30 dní, kokain: 24 hodin až 3 dny, benzodiazepiny: 7 dní, barbituráty: 30 dní. Testy provádí rovněž Toxikologická laboratoř, Na bojišti 2, Praha 2, tel: 02/24911267. Nemáte-li zdravotní pojištění a doporučení lékaře je cena testu na jednu látku přibližně 400Kč. Krevní testy se běžně nedělají, jen na doporučení lékaře. Podrobnější informace získáte v Toxikologické laboratoři.