úzkosti
jakubik
Dobrý den, mohu se prosím zeptat, plno lidí zde už psalo o tom jak se jim vrátili špatné stavy z marihuany a ja jsem na tom uplně stejně. Mam to už tyden, je mi 16 let, jsem z Brna, ale nemohu najit žadneho odborníka, který by mi pomohl ted. Prosím o nějaké kontakty. Myslíte že to lze vyléčit ještě? Ty stavy přichazejí tak dvakrat deně a tak na 3 hodiny.

Odpověděl: Markéta Kordová
Jakubíku, dobrý den.
Na dálku bohužel, neumíme objektivně posoudit Váš současný psychický stav, ani jak se Vám povede do budoucna. Nicméně je dobře, že jste se ozval a máte chuť svou situaci řešit.
Jestli hledáte odbornou pomoc, jedině dobře. U Vás v Brně se můžete obrátit na kolegy z organizace Podané ruce.
Poradenské centrum v Brně
Hilleho 5
Brno
Tel: 773 770 885
E-mail: poradenskecentrum@podaneruce.cz
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/poradenske-centrum-v-brne/
Otevírací doba:
Každý všední den 9-11 kontaktní hodiny, 11-17 objednaní klienti.
Objednat se můžete telefonicky nebo prostřednictvím e-mailů níže (viz odkaz) anebo osobně v rámci kontaktních hodin v Poradenském centru v Brně, na Vídeňské 3 v 1. patře, každý všední den v čase 9-11 hodin.
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/poradenske-centrum-v-brne/#kontakty
Doporučuji se objednat co nejdříve. Budeme rádi, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří.
Mějte se hezky, MK