pre tomas horant
maja
nie nieje to mozne aby som im o tom povedala to by bolo ako keby som spachala samovrazdu radsej sa pojdem spitat do tich centier moja mama je psycho aotec tak tiez brat teraz zacal brat tiez piko uz asi 3mesiace aj on to prehana ale on o mne nevie ale ani o tom ze ja viem o nom ale spoznam takich ludi dnes idem 3krat v zivote na discotejku je to cudne lebo doteraz som chodila na party tak nieje to mozne aby som to povedala im radsej sa ... skus odpisat 11.00hod dnes lebo uz potom nemam pristup na internet ahoj

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Maja, tak jaká byla diskotéka? Ačkoli jsi se na nic konkrétního neptala, přesto očekáváš nějakou odpověď. Pokud Ti to tedy něco přináší, rád s Tebou budu dál v kontaktu. A teď se vrátím k té diskotéce ze začátku. Možná se Ti stalo, že to bylo "trapné, hloupé, nudné..." To se někdy při hledání náhrady za život na drogách stává. Problém je v tom, že tuto chvíli pak často nastupují chutě. Na jedné straně hledání, nejistota.. a na druhé jistota - droga a její známé účinky... . Ale to jsem zpět u Tvého prvního dotazu a toho, co jsem Ti dříve napsal. Zkus na to nebýt úplně sama! Tomáš