Pervitin
Šmoula
Dobrý den můžu se vás zeptat jak dlouho vydrží pervitin v moči po jednom užití, tedy byla sem v detoxikačním centrum na 12 dni celý pobyt sem byla čistá. Ale ten první den co sem přijela tak sem si dala poměrně malé množství a slyšela sem že pomáhá obyčejná citronka, aby byly negativní testy po 3 dnech. Prosím potebuju poradit aby sem nebyla pozitivní,děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jestli jsem to dobře pochopila, jste v nějakém léčebném procesu, odjela jste na propustku (?) a dala si. Teď se obáváte pozitivních testů.
Omlouvám se, ale nebudeme Vám radit, jak ošálit test, bylo by to proti našim etickým principům. Také si nemyslím, že pokud by se Vám podařilo test nějak obejít nebo ho měla v pořádku i přesto, že jste užila pervitin, jste nad tím vyhrála. Pokud jste se rozhodla podstoupit léčbu, možná tím začít nový život bez drog, určitě není dobrý začátek podvádět a být neupřímná, a to nejen ve vztahu k okolí, ale především sama k sobě. Z dlouholeté praxe vím, že se to opravdu nevyplácí. Závislost je ošemetná, komplikovaná a leckdy vede k abstinenci klikatá cesta. Selhání a relapsy k tomu patří a je třeba o nich otevřeně mluvit, uvědomit si proč a za jakých okolností se to stalo, abyste pro příště věděla, jak tomu předejít.
Pervitin je detekovatelný v těchto přibližných obdobích:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Klidně napište víc, hlavu Vám určitě neutrneme.
Mějte se zatím hezky, MK