Dotaz na léky
Bavca
Dobrý den. Jsem studentem na LFUP v Olomouci a pracuji na své seminární práci - Oš.proces u diagnóz Schizofrenie, Mentální anorexie, Alkoholismus (delirium) a Drogová závislost.Měl bych dotaz k lékům užívaným u těchto diagnóz. Můžete mi prosím napsat k těmto čtyřem diagnózám nejvíce užívané léky a jejich zařazení do lék.skupin? Děkuji mnohokrát. Radim F.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že jestli studujete LF, tak si tyhle informace můžete bez větších obtíží zjistit. Jistě vám asistent na ústavu farmakologie, nebo psychiatrické klinice poradí rád. Ostatně, jako student LF máte k disposici fakultní knihovnu a tam si to snadno najdete. A pokud píšete seminárku, tak práce s odbornou literaturou k tomu patří. A pravděpodobně vám to nezabere více času než mě, protože já bych si také musel otevřít tlusté knihy a pokusit se zpracovat nějeký seznam. Takže - sorry - najděte si to. Umíte to. :-)