odpis mi tomas harant
maja
ano moja situacia je fakt zlozita vcera som skoro padla zase na to dno. nie nemam si s nikym pohovori o tichtoch veciach ani rodicia mi o nicom nevedia ani sa nemôzu nic dozvediet.radsej bi som sa porozpravala niekim kto ma viacej pochopi no moji kamosi su vsetcia na herojine,piku,e,...a ked im poviemze som prestala ako teraz tak ma vismeju.nie nemam vo svojom okoli ziadne take kontakti. inac som z novych zamkov nevedel by si mi nieco vibavit niake pohovori ale za darmo ale aby sa otomto ani moja mama ani nik nevedel a nedozvedel odpis mi hned ako budes vediet maja

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Maja, je dobře, že si dokázala zvládnout další den a chceš pokračovat! Snad jsem správně odhadl, že se jedná o Nové Zámky na Slovensku. Pokud ano, tak na náměstí Gy. Széchenyiho 11 /tel. 035/690 396 3, 0905/780 620, acet@nz.sknet.sk/ má být sdružení Acet, které se zabývá problematikou závislostí a HIV. Krom toho je v Nových Zámcích také Centrum pre liečbu drogových závislostí /Kapisztóryho 5, tel. 0817 420 743,422 196/. Bohužel nemám žádné informace o skužbách které nabízejí, po telefonu Ti je však určitě sdělí, případně zprostředkují kontakty na další zařízení. Držím palce a přeji, abys dokázala v sobě najít dost odvahy k zavolání a poté k osobnímu kontaktu. Nebývá to snadné, ale mělo by se to vyplatit. Ještě napíšu něco, co se Ti teď asi vůbec nebude líbit. Pokus se ještě zvážit, jestli bys o tom nemohla říci rodičům. Mít někoho blízkého na svojí straně bývá v takto složité situaci k nezaplacení. Drž se a pokud bude potřeba, rád Ti dále pomohu.