marihuana
máma
V jednom článku jsem se dočetla,že naše protidrogová politika v přístupu k zneužívání marihuany je stejná jako v USA,kde je marihuana pro svoji nebezpečnost zařazena mezi tvrdé drogy a její zneužívání zakázáno.V jiném článku se zase píše,že je ve dvanácti státech USA legalizovaná.Jak je to tedy? Děkuji za odpověď!

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, doufám, že Vás uspokojím odkazem na http://www.drugpolicy.org/statebystate kde je legislativní situace USA rozebrána stát po státu. Je zde rovněž spousta dalších informací a nejen o marihuaně. Jinak co se týká situace u nás, tak pokud vím, zatím nedošlo k žádnému rozdělení drog podle nebezpečnosti /přestože se o tom uvažuje/ a na všechny je před zákonem nahlíženo stejně. Více informací je na http://www.sananim.cz/dis Jinak v poslední době se v tisku začínají oběvovat informace o možné úpravě maximálního "malého množství".