o extazi,***
karlusss
jee..ted si nemuzu vzpomenout co jsem jeste chtel,ale k ty extazi. Jeste jsem ji nemel ale zjistuju si o ni co nejvic informaci-ze se rozhoduju o pouziti.Mohli byste mi rict co nejvic o nasledcich ap.?a jeste u fetaku neni asi pravidlem aby po nich kazdy dostal Hepati.C,ne?po styku nebo nejak jinak.Ja nevim.Diky

Odpověděl: Frant. Jirový
Lidé po požití extáze často zažívají stavy euforie, pocity sounáležitosti s okolím, zvýšenou hovornost, pocit velkého množství energie, lásky, štěstí a míru. Tolik k tomu přitažlivému. Věc má ovšem samozřejmě i druhou stránku, časově krátký žážitek "chemického štěstí" je celkem logicky vystřídán nepříjemnými fyzickými projevy - nevolností, někdy zvracením, bolestí svalů, pocením, nespavostí, únavou, suchem v ústech, často se dostavuje tachykardie (zvýšená srdeční činnost) a hypertenze (zvýšení krevního tlaku) atd. atd. Všechny tyto projevy ještě podtrhuje a znásobuje častá dehydratace v nevětraných prostorech tanečních parties apod. Riziko navyšuje také opakované užití tablety extáze v krátké době (tablety totiž začíná být účinná třeba až za hodinu a člověk si myslí, že na něj jedna nepůsobí, že si musí dát další). S tabletou extáze je prostě spojeno mnoho dalších skutečností, které člověk občas ani namůže ovlivnit a doplácí na ně. Co se týče Hepatitidy C, přenáší se především pohlavním stykem, krví či jinými tělními tekutinami, tetováním a sdílením injekčních stříkaček. Ne všichni narkomané Hepatitidu C mají, ovšem riziko přenosu je u nich velké. Nevím z jakého důvodu se na přenos ptáš, byl-li si ale někdy přítomen u něčeho takového test na přítomnost HepC by byl určitě na místě.