Nitrozilni podání
Marekxxxxxxxxxx
Je možné ,aby se mi dávka (pervitinu) kterou si aplikují někde zastavila ,a ja proto necítím účinek ? Nemůžu něco mít z zilemi? Moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Marku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale to takto na dálku nedokážeme posoudit. teoreticky sice možné je, že se člověk po aplikaci do ucpané žíly přijde o "nástup", a že se pervitin dostává do oběhu postupně, takže "nástup" účinku pak může být postupný, pozvolný a trvat různě dlouho, ale pokud jste necítil, nebo necítíte po čase nic, bude zakopaný pes někde jinde.
Možné je, pokud užíváte souvisle, neodpočíváte a pravidelně nespíte, že prostě pervitin necítíte, protože "nemáte z čeho jet", a že byste měl na co nejdelší dobu vysadit, aby se organizmus, Vaše tělo i psychika, mohly zregenerovat. To však neznamená, že byste se nemohl příště předávkovat, naopak..., rozumíme si?
Také, že jste si aplikoval nekvalitní, nebo ředěný "materiál, případně látku, byť mohla vypadat sebelépe, která žádný pervitin neobsahovala.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré,
buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.