Thc v moci
Mayky
Dobrý den mam dotaz mam dnes narozeniny 16 let a kamarad my koupil konopné tabákovè potřeby (papírky,hnědé papírky,ochucené) a chci se vás zeptat když tam je 0,03% thc poznaji my to v mocovich testech kdyz pudu treba za mesic na mocové testy dekuji za odpoved
Mayky 16 let

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru.
Odpusťte, ale nevím o tom, že by byly na trhu papírky, byť konopné, s obsahem THC.
Na výrobu konopného papíru se používají její "dřevnaté" části, tedy stonek, ze kterého se nejdříve získá technologickým procesem celulóza, která je v nich obsažena přibližně 10 - 30% a už při procesu výroby celulózy, jako prekurzoru pro výrobu papíru, by se případný obsah THC "ztratil", o následujících technologických krocích nemluvě. Do papíru by musel výrobce papírků THC k závěru "přidat".  Nenapadá mě, proč by to dělal, navíc by to znemožnilo jejich legální inzerci i prodej.
Dobrá, dejme tomu, že papírky 0,03% THC skutečně obsahují. I tak byste měl měsíc od vykouření poslední tabákové cigarety, balené v takovém papírku, testy na THC s největší pravděpodobností "čisté".
Přidávám přehled o detekovatelnosti THC:
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dnů
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dnů
Detekce ze slin je obdobná, jako z krve
Jste velmi mladý, je Vám 16 let, neuším, jestli víte o rizikách, která s užíváním konopných drog souvisí, natož, jestli si je uvědomujete. Váš dospívající organizmus, tělo i psychika, jsou tedy mnohem výrazněji ohroženy, než je tomu u dospělých. To kdybyste snad přemýšlel o tom, naplnit někdy papírky místo tabákem, marihuanou.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
https://koncimshulenim.cz/o-marihuane/
https://www.cpzp.cz/clanek/523-0-Marihuana-ma-zdravotni-rizika.html
https://www.extc.cz/marihuana.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.