Zatraceny pecko po 2.
STAROSTA
Dobry den,opravdu moc me potesila odpoved od vas,protoze neco takovyho bych si ja predstavoval.s nekym popovidat v prostredi ktere tuto tvrdou drogu opravdu odmita,protoze problem v mem okoli je mimo jine i celkem vysoka spolecenska tolerance(spousta pratel to ma za sebou a i si obcas prilezitostne da(je mi 38 a vsichni mame za sebou hromadu czech tekku),ale narozdil ode me jsou vzdy schopni rozlisit zda se to zrovna casove hodi,ci ne(mimochodem je to pernik a ten se podle me nehodi NIKDY)).pro zacatek jednou tydne se videt s terapeutem,jak jste napsala je me zbozne prani.nicmene k vasi odpovedi jste pripojila i otazku.ne,bohuzel nevim presne koho a jak kontaktovat.prosim budte konkretnejsi,maila na me mate,tak mi napiste treba telefon,to by me moc pomohlo,rad bych si domluvil schuzku,casove se muzu dost prizpusobit a po praze a okoli jsem schopen prijet kamkoli.kdybyste to byla treba vy slecno/pani justynova,celkem rozumim reci vaseho kmene zdravim vas a dekuji......dekuji.....dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
samozřejmě mě těší, že byste byl ochotný se mnou spolupracovat. Bohužel v současné chvíli osobně s klienty nepracuji, pouze skrze internetovou poradnu. Můžete se ale bez problémů obrátit na někoho z mých kolegů.
Pro Vás by byla asi nejvhodnější Adiktologická poradna, která sídlí v Žitné 51: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-a-dospele/prijem-klientu.html
Nelekněte se, že možná budou mít plno a  bude potřeba si chvíli na vstup do programu počkat. Nebývá to ale nijak dlouho.
Pokud by Vám nevadilo nízkoprahovější prostředí, pak můžete chodit na poradenství i do Kontaktního centra. Je tam ale riziko, že se potkáte s uživateli, i když tomu se dá do velké míry vyhnout, když se objednáte na dobu, kdy není otevřená kontaktní místnost. Na stránkách www.sananim.cz najdete kontakt a informace o K-centru na Smíchově: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Také můžete zkusit ambulantní program u Apolináře, také bývá plno, ale často se to mění.
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/629/4358/Adiktologicka-ambulance
Přeji hodně štěstí, abyste našel rychle někoho, s kým se Vám bude dobře spolupracovat
.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)