Pervitin - urychlené hojení
Tiberius
Již 10 let užívám pervitin (velice řídce - max. 1x měsíc). První rok šňupání a pak nitrožilně. (dodržena maximální možná hygiena). Je mi 42 let. Všiml jsem si že v případě triviálních zranění (oděrky na prstech a pod.) se tyto v hojí rychleji než obvykle. Jak je to možné?

Odpověděl: Amrit Sen
Tiberie, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, podobně se i důsledky jejich užívání mohou v časovém horizontu u jednotlivců lišit.
Možné to tedy je, pokud člověk drogy užívá výjimečně a zřídka, při intoxikaci dodržuje pitný režim a přes možnou nechuť něco výživného zakousne, "jízdy" neprotahuje déle, než přes jednu noc, "nedokopává se", nepřidává si, drogy nekombinuje a po odeznění intoxikace si odpočine, nají a napije se (nealko), doplní vitamíny a minerály, odpočine si a vyspí se. To ale možná není Váš případ, nebo ano?
Pervitin urychluje metabolismus, takže je možné, že pokud máte odolnou konstituci, silný, "zdravý kořínek" a jste stále v dobré tělesné i duševní kondici, může hojivý proces proběhnout rychleji. To však z dlouhodobějěího časového horizontu nemusí znamenat, že "je to lepší".
Daleko častěji jsme však svědky toho, že užívání pervitinu a dalších drog, naopak hojení zpomaluje a komplikuje, protože každé užití "jedu" je pro lidský organizmus zátěží, ať už hojení probíhá jakkoli, bez výjimky a vždy se, někdy skrytě, na zdraví člověka a jeho integritě negativně projeví.
Stačí takto?
Pozdrav a poděkování nikdy neuškodí...
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.