Droga
TomiNoo
Hezký večer, předem bych chtěl pochválit tuhle stránku..... :)
Jinak mám pár dotazů, co se týče drog.
Je mi 15 a za život jsem vyzkoušel hodně věcí..
První jsem začal kouřit, tak 2 roky zpátky a kouřím do teď. Asi tak rok a půl zpět jsem poprvé vyzkoušel marihuanu, od té doby jsem ji asi 4 měsíce hulil každodenně, poté už jen občas. Alkohol byl taky příležitostně..... Ale teď k tomu hlavnímu.. Je to už skoro třičtvrtě roku, (nevím přesně) kdy mi poprvé někdo nabídl kokain. Samozřejmě jsem neodmítl a dal si. I když jsem to v tu dobu neznal.. Měl jsem zhruba 8-10 lajn v časovém úseku 2 hodin. K tomu jsem to míchal s MDMA (samozřejmě čisté emko v krystalech).. Bylo mi opravdu moc dobře a tak jsem si tajné vzal i na potom... Až mi to došlo, bez toho jsem byl v depresích, bez chuti k životu atd.. Po skoro měsíci mi to o5 ta osoba nabídla a já si opět dal. Kokain I MDMA... A tak to bylo ještě tak minimálně 5 krát a vždy jsem se z toho nějak dostal, z té menší psychické závislosti a touze po látce.
Během toho občasného užívání těchto dvou návykových latek jsem užil i párkrát extázi, a jednou kouřil pervitin.
Dnes je 23.1. - méně často kouřím trávu, občas nějaká ta extáze a za dvy dny si mám dát poprvé LSD + extáze dohromady...
Má otázka zní. Když jsem bez drogy i dlouhou dobu, proč mám menší deprese, nechuť k životu, nic mě nebaví, můžu myslet jen na drogu, už mě ani nezajímá tolik věcí jako kdysi.. Pořád jenom droga, droga, droga, bez toho už si nepřijdu normálně.... Nee tak, jako dřív. Čím to prosím vás je? Chápu, že jednou zkusím a ovlivní mě to navždy, ale že by až takhle?
(byl jsem bez něčeho i delší dobu, ale pořád ty stejné myšlenky).
Prostě od té doby, co jsem poprvé vyzkoušel, změnilo mi to život. Jak v dobrém, tak ve špatném.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že jste v drogách našel opravdu zalíbení, snad už ale začínáte poznávat i jejich zrádnost. Jak Vás chytí, nerady Vás budou pouštět. Někomu jdou chutě ovládat lépe, někomu hůř. A myšlenky na drogu, špatná nálada až deprese, neschopnost se zabavit jinak...to jsou právě chutě. Velkou roli v tom hrají i geny, někdo má dispozice k závislostem menší, někdo větší, sám tušíte, kam spadáte. O to opatrnější by pak člověk měl být. Jste ještě hodně mladý a i když máte už dost zkušeností, příroda se v některých věcech moc oblafnout nedá. Čím mladší mozek, tím větší jsou pro něj drogy zátěží a tím těžší zanechávají následky.
Buďte na sebe opravdu hodně opatrný, existuje i spousta jiných zajímavějších a hezčích věcí na světě, než drogy, ale takhle by se Vám mohlo stát, že ani nebudete mít příležitost je poznat, a to by byla škoda.