Poraďte mi
Spax
Dobrý den píšu sem na to co sem napsala moje bývalá přítelkyně MooN.l že si myslí že užívám drogy že sem agresivní že ji mlátím. Za první v životě sem ji nemlatil a pokud ji chytl amok byla k nezastavení že mě začala vrazet facky kvůli tomu že měla halucinace že si dopisuji s jinými dívkami bylo už priliz a nebylo jí jak uklidnit tak sem ji hodil na postel aby se uklidnila bouzel se bouchla do hlavy o desku co mám za posteli. V životě sem drogy nebral to že sem třikrát si potáhl v 18ti trávy a od tý doby sem nic neměl jelikož sem ridic z povolání v mezinárodní dopravě už deset let by mě ani nenapadlo něco brát . Přítelkyně se mě přiznala když jsme se poznali že brala drogy ale jak dlouho mi řekla až s postupem času i to že několikrát byla na léčení . Snažil sem se jí pomoc a řekl sem ji už na začátku vztahu že pokud se někdy vrátí do kontaktu s jakýmkoli fetakem že končím . Slíbila mi to ale bouzel před několika dny kdy mě bezdůvodně blokla když jsem byl služebně v zahraničí mě blokla po dvou dnech mě zase odblokovala a napsala mi že dala číslo fetakovi s kterým se kdysi tahala že musel zakročit i její tata. Řekl sem ji že po tomhle sní nechci už byt a že ať se nezlobí ale že to musím oznámit její rodině . Má stavy ze dva dny je v pohodě a pak začne zase s nějakým a scenama z ničeho nic . Nevím jestli to má na ni dopad že brala drogy já se s tímhle nikdy nesetkal a v životě sem neměl za kamarády zadneho fetaka vždy sem se tímhle lidem oddaloval . Tato slečna se mě líbila a v životě bych neřekl že by užívala drogy i sem ji pak sám řekl že minulost je chci řešit že žiju součastnosti a ne minulosti. Řekl sem ji několikrát že ty její stavy nejsou normální a že by se měla jít léčit nebo chodit někam do poradny . Chodí k psychologovi a psychyatricce. Tak sem si říkal že se z toho dostane z těchto stavů jelikož sem se s tím nikdy nesetkal. Teď si myslí že sám užívám drogy. Prominte ale toto je už příliš měla by se jít léčit. Chtěl bych slyšet váš názor já v životě tvrdý drogy neužíval jediný co sem zkusil bylo před 13 roky byla tráva a o bylo jednou ze jsem si 3x potáhl. Nic víc od doby jsem neměl.

Odpověděl: Markéta Kordová
Spaxi, zdravím Vás.
Omlouvám se za opožděnou reakci.
Možná dotaz nepsala Vaše bývalá přítelkyně, všechny dotazy jsou anonymní, mohl to psát kdokoliv. Dle čeho tak usuzujete? Některé příběhy jsou si hodně podobné, nemuselo se vůbec jednat o ni.
Nicméně, pokud byste stál o osobní pohovor a více vše probral (podle toho co píšete, je znatelné, že Vás to vše hodně trápí), můžete zajít k nám do Poradny a partnery závislých osob.
Netuším, zda je pro Vás Praha dostupná. V případě zájmu se ozvěte, mohu Vás objednat prostřednictvím této poradny. Zdali žijete někde jinde, můžeme Vám doporučit vhodné zařízení u Vás, postačí uvést jaká města máte v dobré dostupnosti.
Mějte se zatím hezky, MK