Proc??
maiky
Cawky, mel bych dost dotazu, ale...jedem bych chtel uprednostnit. Kamaradka zacal minuly rok na dvou extazich...docela dobrej rozjest..??? Ted ji je spatne jen pri pulce..zvraci (jen nekdy) ted to snizila na 1 na party, ale stejne se boji, ze to nijak neustane. Mam doma nejakou literaturu. Zacal sem se o to dost zajimat, ale nevim, jestli cetbu nepredci zkouska. Nechci s tim jentak zacit. Je pravda, ze par mesicni pauza problemy alespon zmirni nebo pri lepsim ukonci. Moc dekuji a jeste bych poprosil o nejakou radu ohledne vkusne napsane literature..Diky maiky

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Kolega Páleníček, před nějakým časem na podobný dotaz odpovídal. Tady máte odpověď na to zvracení: Užití extáze je akutně provázeno celou řadou vedlejších nežádoucích účinků Mezi ty nejčastější první projevy patří právě pocity na zvracení a zvracení, které většinou následně odezní nebo v případě zvracení se pak udělá lépe. Tyto stavy mohou nastat v podstatě při jakémkoli druhu aplikace, s tím, že při perorálním užití jsou nejčastější. Nikdy ovšem nemůžeme vyloučit, že se nejedná o jinou příčinu, například bych uvažoval i o možnosti vředové choroby nebo nějaké zánětu žaludku. 2. Literaturu o EXT najdeš na serveru farmakologického ústavu III. LF UK. Je to sic trošku odbornější, ale velmi dobré: http://www.lf3.cuni.cz/drogy/index.html 3. Ohledně teho testu - myslím, že experiment není nic jiného, než docela obyčejná pařba voblečená do ušlechtilé myšlenky. Asi bych to vážil. Užívání drog s sebou nese spoustu rizik, včetně předávkování, různých komplikací. A jen tak začít je coby dup. Tak to uvažte. Až zjistíte, že je průšvih, je už pozdě, protože v tom vězíte až po uši.