kto odpoveda
SMAZKA_BA
Dobry den mily sananim ja by som sa len raaad opyta na jednu vec ktora ma dost zaujima a to je???vasi pracovnici ktori nam odpovedaju na nase problemy co som velmi vdacný za ich cenne rady ???? mate aj vy nejaku skusenost s drogou na vlastnej kozi alebo ste vystudovali nejaku skolu a riadite sa knizkami???dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
:-) Mám pocit, že tohle je dotaz, který je hodně soukromý. Já na tuhle otázku odpovídám klientům, kteří za mnou chodí ambulantně. A to ještě jen někdy. Rozhodně myslím, že zveřejňovat svoje drogové zkušenosti na netu není vhodné. Ostatně - i u klientů této poradny se snažíme, aby nebylo možné je identifikovat. Pokud napíšete svoje jméno, nebo sekvenci údajů, podle které by vás mohl někdo poznat, dotaz upravujeme. Jinak do dotazů nezasahujeme. Jestli vám to k něčemu bude - přidám takovou malou zkušenost. Když se budete dlouho bavit s lidma, kteří drogy užívají, zjistíte, že drogy brát nemusíte, abyste věděla. Prostě jejich příběhy načichnete. P.s. Za slova chvály děkujeme. :-)