Ecstasy
sss
Parkrát jsem uz vyzkousel extazy.dam vzdy jen pulku az celou.tak jednou za dva mesice.Nepocituju nutkani davat si ji nejak casteji,ale zajimalo by me,jestli i v takovem mnozstvi na me muze mit nejake spatne nasledky?Muzu mit v budoucnu nejake problemy?Dekuji.

Odpověděl: Martin Hulík
Problémy do budoucna se objevit můžou, i když máte poměrně velký prostor jak se jim vyhnout nebo je omezit. Každopádně každé užítí extáze je značný zásah do citlivého systému mozkové biochemie, tedy při každém užití hrozí komplikace. Jednak jde o čistotu a sílu dávky, kterou předem nelze přesně určit. I jedna tableta může obsahovat vysokou dávku MDMA nebo nebezpečné příměsi a kombinace látek (ketamin, pervitin a jiné stimulanty, PMA..). Při intoxikaci hrozí přehřátí a dehydratace, je tedy třeba pít minerálku, občas se vyvětrat na čerstvém vzduchu a dát si pauzu. Dále je dobré nekombinovat s jinými drogami a některými léky (antidepresiva, alkohol, stimulanty..). Hlídejte si frekvenci užívání. Po několika užitích skutečně stačí nízká dávka jednou za čas, ale co není, může být. Jistě na party potkáte lidi, kteří berou několik tablet za noc a užívají každý víkend. Začínali pravděpodobně stejně jako vy. Jednou za čas zajděte k lékaři na preventivní prohlídku - nechte si změřit tlak a udělat jaterní testy. Když by nebylo s vaším zdravím cokoliv v pořádku, užívání přerušte na dostatečně dlouhou dobu. Prostudujte si další informace o extázi - na těchto stránkách, na www.extc.cz a na www.lf3.cuni.cz/drogy A opatrujte se.