Problém i po roce
Lenka
Dobry den,už víc než před rokem jsem přestala s užíváním pervitinu. Doteď na sobě,ale pozoruju změny,které nemůžu ovládat. Mezi hlavní patří třes v rukou, nejčastěji při nervozitě,nebo znejistění. Bohužel mi to hodně překáží v mojí praci. Myslíte že bych měla navštívit odborníka,nebo tomu dát čas.... Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Lenko,
jestli vám příznaky třesu rukou, případně další, přetrvávají i rok po vysazení pervitinu, pak je nejvyšší čas vyhledat odborníka. Pokud skutečně spojujete třes s vysazením, pak by možná stálo za úvahu zajít za psychiatrem, adiktologem, případně rovnou neurologem. Pokud se u jednoho z nich neprokáže původ potíží, nejspíš vás čeká prohlídka i u druhé z odborností. Takhle na dálku nelze jednoznačně doporučit, kde začít. Obrátit se můžete primárně i na praktika a vyžádat si jeho doporučení. Nicméně pokud chcete z konzultací profitovat, nejspíš vám nezbyde než přiznat svou drogovou minulost. Pokud né u praktika, pak u psychiatra či neurologa rozhodně.
Víte, na koho se obrátit, nebo byste potřebovala kontakty? Pokud byste byla v dosahu Prahy, pak napište znovu, možná bych mohla pomoci. Nečekejte však rychlé objednání, lhůty jsou bohužel často i několik týdnů.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.