Thc
needee18
Dobrý den za prvé bych se chtěla zeptat od kdy začíná thc v roslince, a jak se postupně zvyšuje.Za druhé jak můžu zjistit kolik thc je v rostlince.A za třetí jaký účinek má čaj z marihuany(když prej thc není rozpustný ve vodě), tak jaký má učinek.Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Budete muset počkat, že rostlinky budou dospělé. 2. Jedině v laboratoři a analysa je dosti složitá. 3. THC není ve vodě rozpustné, takže čaj z Marihuany nebude moc účinný. 4. Měl(-a) byste vědět, že pěstování marihuany zákon hodnotí takto: Nedovolená výroba a držení omamných a psychotropních látek a jedů § 187 1) Kdo neoprávněně vyrobí, doveze, vyveze, proveze, nabízí, zprostředkuje, prodá nebo jinak jinému opatří nebo pro jiného přechovává omamnou nebo psychotropní látku, přípravek obsahující omamnou nebo psychotropní látku, prekursor nebo jed, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let. 2) Odnětím svobody na dvě léta až deset let bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny, nebo ve větším rozsahu, nebo b) spáchá-li takový čin vůči osobě mladší než osmnáct let. 3) Odnětím svobody na osm až dvanáct let bude pachatel potrestán, a) získá-li činem uvedeným v odstavci 1 značný prospěch, b) spáchá-li takový čin vůči osobě mladší patnácti let, nebo c) způsobí-li takovým činem těžkou újmu na zdraví. 4) Odnětím svobody na deset až patnáct let bude pachatel potrestán, a) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 těžkou újmu na zdraví více osob nebo smrt, b) získá-li takovým činem prospěch velkého rozsahu, nebo c) spáchá-li takový čin ve spojení s organizovanou skupinou působící ve více státech. § 187a 1) Kdo bez povolení přechovává omamnou nebo psychotropní látku nebo jed v množství větším než malém, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem. 2) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 ve větším rozsahu. Doporučuji proto vaše kroky vážit.