Prosím o radu:jak začít?
Martina
Dobrý den,ahojky..Prosím Vás,beru již několik let heroin,pokusy o abstinenci byly.Nepočitatelně.Nevím jak mám začít ..Uvažovala jsem o metadonu,je mi 22let,peru se te'd sama se sebou,poznávám se,poznávám to co jsem dříve brala na lehkou váhu,a to jak mne heroin poznamenal.Teprve te'd si uvědomuji že čas letí,vše je jiné,mně to připadá těžší..Ale to je ta sebelítost.asi.Chci znovu žít,už nechci být otrokem""prosím pora'dte Mi!!Děkuji M.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, nemáte to jednoduché, ale určitě se s tím něco dělat dá. Nevím, jestli metadon je úplně nejlepší volba. Navíc, k tomu, aby vás vzali na metadon, musíte splňovat jisté podmínky včetně několika prokazatelně neúspěšných pokusů o léčbu, což z vašeho dotazů nevyplývá, jestli jste někde v léčbě byla. Tak ani nevím, jestli je vás dotaz žádost o konkrétní radu jak z toho ven nebo žádostí o nějaký kontakt, léčbu... Bohužel zázračnými radami nedisponujeme, nicméně nezoufejte, když mi napíšete o sobě víc informací, tak určitě něco vymyslíme. Nevím, bohužel odkud jste, tak vám nemůžu poskytnout žádné konkrétní kontakty na někoho z kolegů. Zatím držím palce, rozhodnutí s tím něco dělat a napsat sem je první krok, který taky stojí dost úsilí, tak vytrvejte a uvidíte, že s tím nějak pohneme.