ovlivnění hašišem
michalekk
Jak dlouho mě bude ovlivňovat 1g vykouřeného hašiše? Vážim 110 Kg Jde mi o to, za jak dlouho mohu řídit auto. Já ho řídím po 24 hodinach. Stači to? A jak je to vpřípadě autonehody, vpřípadě alkoholu je to jednoduché neni v krvi a jeto, ale THC lze prokázat i po 14 dnech.

Odpověděl: Jakub Minařík
Studie na pilotech ukázala, že maximální délka ovlivnění je asi 24 hodin, některé studie prováděné na řidičích mluví i jen o několika hodinách. Tu a tam někdo mluví o tom, že ani po těch 24 hodinách není úplně O.K. Tak to zvažte. Těch 24 hodin by měl být relativně bezpečný interval - pro jistotu to můžete počítat po odeznění hlavních příznaků intoxikace. Jen mě napadá, že může být určitý rozdíl v cestě aplikace. Například při požití hašiše by se doba mohla prodloužit, protože bude pomalejší vstřebávání. V případě dopravní nehody si troufnu říci, že by na vás ruka zákona dopadla se vší tvrdostí. Záleželo by na nálezu soudních znalců.