asi abstak
municak
dobry den pil jsem deset piv dene omezil jsem to na tri je mi hrozne ale snazim se,a skoncim uplne,jak asi dlou ho ten abstak trva.dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Chápu Vaši trýzeň, nepíšete však, jak souvisle dlouho jste zmíněných 10 piv denně pil, ani jak dlouho pijete denně piva 3. Také, jestli jste denní spotřebu snižoval postupně, v jakém časovém horizontu, nebo jestli jste denní dávku snížil naráz.
Takto na dálku nelze rozpoznat, natož určit, jestli to, že je Vám zle, souvisí se snížením denní dávky, nebo s něčím jiným, obojí je možné. Nepíšete ani, jak se to, že je Vám zle, konkrétně projevuje. Psychicky, fyzicky, nebo obojím?
Nezlobte se, ale s minimem informací si netroufám "střílet od boku" termín, kdy Vám bude dobře, nebo lépe.
Proto Vám doporučuji kontaktovat odbornou pomoc, nejlépe zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatné služby, včetně poradenských konzultací, lidem nadužívajícím alkohol.  Mám na mysli adiktologickou ambulanci, AT poradnu, nebo podobné zařízení, zabývajícího se alkoholovou závislostí.
Pokud prožíváte trýzeň obtížně snesitelnou, na nic nečekejte a vyhledejte lékařskou pomoc. Bude však třeba, abyste s lékařem otevřeně promluvil o všech okolnostech, které by mohly s Vším současným stavem a potížemi souviset. V opačném případě by se mohlo stát, že byste k závislosti jedné, v důsledku chybné medikace, přišel k závislosti další, například na benzodiazepinech. Při této kombinaci tedy z bláta do louže. Nadělal byste si ještě rizikovější, často smrtící kombinovanou závislost.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na zařízení a bezplatné služby v dosahu obratem pošleme.
Rychlejší však bude, když se podíváte na stránky Alkoholik.cz, kde kromě zmíněných kontaktů, testů na závislost, najdete i mnoho dalších informací, které se Vám budou jednoznačně hodit: http://www.alkoholik.cz/zavislost/
Jak najít potřebné kontakty, podle oblasti a typu služby, zařízení, se dozvíte také na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste si, kromě psychické, kterou je třeba léčit dlouhodobě, vypěstoval i závislost fyzickou, měly by negativní somatické (tělesné) projevy abstinenčního syndromu postupně vymizet v horizontu dní, v krajním případě týdnů. Tím, že si "necháváte" 3 piva, potíže jen protahujete. Na druhou stranu Vám však nejspíš nehrozí dellirium tremens.
Málokdo ví, že v souvislosti s abstinenčním syndromem umírá u nás i ve světě radikálně vyšší počet lidí, než například v souvislosti s heroinem a nejtěžími opiáty. Vzácné nejsou epileptické záchvaty, ani selhávání životně důležitých orgánů, kterému při delliriu tremens, krajním projevu abstinenčního syndromu, předchází "rozhození" motoriky, bludy a halucinace.
Zpátky na začátek, vyhledejte odbornou, nejlépe lékařskou pomoc. Vaším nejvhodnějším odborníkem bude lékař, psychiatr - adiktolog.
Pčeji hodně štěstí, ať je Vám brzy lépe,
Amrit Sen.