..
Andrea
dobry den,chtela bych se zeptat kde a jak si muzu nechat udelat test na jatra,muzu zajit normalne k obvodni prakticky doktorce-nebude ji to divny?muzou mi tam najit nejaky latky?rekreacne beru extazi a pervitin ale v docela velkym mnozstvi a posledni dobou me casto boli bricho a dela se mi spatne od zaludku,tak me napadlo ze by to treba mohly bejt jatra.dik ps

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud byste chtěla, aby vyšetření odhalilo příčinu vašich obtíží, tak by to vaše lékařka asi měla vědět. Jinak bude pravděpodobně pátrat po tom, proč vás břicho bolí neúspěšně. Kdybyste měla zájem, mohu vás doporučit ke kolegovi, který by vás v tomto ohledu mohl vyšetřit. Asi by se ptal, neb ke zhodnocení vašeho stavu informace potřebuje, ale také by vám asi po pravdě řekl, jak na tom jste a dal vám nějaká rozumná doporučení. Výhodou oproti vaší lékařce bude, že ví co má hledat a je zvyklý vyšetřovat naše klienty. Taky o vašem problému bude informovat jen vás.