LSD a THC
carak
Je mi 19 let a od svych 17 uzivam marihuanu(pricemz posledni pul roku pravidelne,jako dusledek toho jsem prestal konzumovat alkohol), v 18 jsem tez zkusil LSD a od te doby ma jiz zkusenost i s tak zvanou psychedelickou davkou. V posledni dobe zacinam pozorovat zmeny v sve vnitrni reprodukci vnejsiho sveta.Jsem jakoby odtrzen od reality a okolni kolektiv my vicita pasivitu v jakekoliv konvencni cinosti,studium nevyjimaje.Ale i presto jsou me vykony lepsi a dosahl jsem nebyvaleho stupne invencni seberealizace.Mam ovsem tez i vaznejsi projevi mozne toxicke p. napr. obcasne pseudohalucinace v strizlivem stavu a predevsim nocni dobrodruzstvi kdy se casto probouzim a jiz v bdelem stavu komunikuji s neexistujicimi bytostmi. Ja osobne zadny z vyse zminenych projevu nevnimam jako negativum,ale co neni muze byt. Co byste my doporucil?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, na vašem místě bych si asi kladl otázku, jestli to přece jen nebude negativum. Je také otázka, jak validní je vaše hodnocení. Jste v tom uvnitř a proto pravděpodobně užíváte pokřivenou vztažnou soustavu. Pak asi budete těžko vidět problémy, které vidí vaše okolí. Jestli chcete doporučení - tak zkuste na čas, tím myslím řádově alespoň týdny, spíše ale měsíce, vysadit a pak svůj stav zhodnotit znova. Jinak ohledně toho co popisujete - kdysi dávno jsem odpovídal nějakému uživateli halucinogenů, že pravděpodobnost, že dosáhne osvícení ja tak asi 1:1 000 000 a pravděpodobnost že si opatří toxickou psychozu, s potanciálně vážnými následky je asi 1:100. Tohle je můje odhad a minimálně v té druhé části platí. O té první mám pochybnosti, neb jsem nikoho osvíceného po LSD ještě neviděl. Pár lidí si to sice o sobě myslelo, ale většinou byl na ně zoufalý pohled a skončili na psychiatrii. Statistiku musím ještě - aby to bylo korektní - doplnit - viděl jsem několik lidí, kteří byli doopravdy spokojení (ale prakticky nepoužitelní) - je to ale tak na prsty jedné ruky. Taky jsem viděl spoustu lidí s ošklivými flash backy. Uvažte to, klidně se ptejte, klidně se i stavte, kdybyste měl potřebu.