testy-spolknute sperma
neklonovatelna
Chtela bych vedet,zda chlap ktery uziva pervitin a ma zenu. Zda kdyz ho zena kouri,spolika jeho sperma, a pak jde na testy,jak testy dopadnou. Jsou negativni a nebo pozitivni ? :) dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Chápu Vaše obavy, nerozumím důvodu, proč by Vás měl kdo na drogy testovat. Součástí zdravotních prohlídek testy nejsou, za prvé jsou drahé, za druhé Vás nikdo nesmí bez Vašeho souhlasu na drogy testovat. Výjimkou může být pouze rozhodnutí soudu.
V každém případě, můžete zůstat klidná, co se případného výsledku testů týče, tedy pokud dotyčná žádné drogy neužívá, vyjdou jí testy negativní. Otázkou zůstává, nakolik bezpečný a náročný je vztah pro ženu, jejíž partner užívá drogy, a to z mnoha dalších, velmi závažných důvodů.
Stačí takto, odpusťte, ale proč se vlastně ptáte?
Přeji Vám vše dobré.
Amrit Sen.