pervitin
hanka
Dobrý den, muj manzel bere 5 let pervitin, z toho 2 roky nitrozilne, ted chce skoncit, ale boji se tech strasnych abstaku a je hrozne vztekly a podrazdeny, da se to nejak resit , treba prasky na uklidneni, nevim, prosim poradte. Dekuji moc.

Odpověděl: Jakub Minařík
Řešit se to jistě dá, ale je myslím potřeba, by jste někam dorazili, třeba k nám. Je to důležité i z toho důvodu, že injekční usus drog s sebou nese komplikace, např možnou nákazu infekční žloutenkou, HIV atd. A tyhle věci je dobré vyloučit. Proto bych doporučoval udělat to takhle oficielní cestou. Co se týče možných obav z registrace atd. Tak data o našich klientech zůstávají jen v našem zařízení a mi je nikam neposíláme a považujeme je za důvěrná. Totéž platí pro somatické vyšetření. Takže není třeba se obávat. Jo a taky nekoušeme a jsme většinou milí a příjemní. A nabídka platí i pro vás. :-) P.s. telefon je 220 803 130